The Downside Of a Small Town

Detta att varenda kille man kanske kan tänka sig att faktiskt dejta på riktigt ska känna halva stan och alla som jag känner. Det är det dåliga med att bo i en liten stad, du kan aldrig få ett helt clean slate med någon. Det går en bit in i relationen men efter ett tag måste man ändå tala om sitt förflutna? Varför? Måste man verkligen veta allt om personen i fråga, allt innan oss då menar jag såklart. Måste saker som hände innan vi blev ett VI ha betydelse för att relationen ska gå framåt?

I många relationer verkar det ändå vara så och om detta är fallet då skulle vi kunna dra slutsatsen att ingen skulle vilja fortsätta framåt tillsammans med mig pga. alla mina erfarenheter eller det jag varit med om, jag skulle bara vara skadat gods. Men är vi inte alla det då? Jag har bagage, mina vänner har bagage, alla har vi bagage och oftast är det detta som gjort oss till dem vi är idag. Så egentligen borde det ju vara omvänt när du träffar någon, man borde ju tycka om den för sitt bagage för det var det som förde personen dit den är idag och om den inte hade haft alla dem erfarenheter som den har så hade du kanske inte tyckt om den personen för då hade han/hon inte varit samma människa?! Ni förstår min tanke hoppas jag.

Blir bara så trött när man alltid ser problem i saker innan man ens inlett dem, som denna människa, jag vill lära känna honom, dejta honom, det kanske kan bli något? Man vet ju aldrig, han verkar riktigt, riktigt bra och jag kände något första gången. Något jag inte känt på väldigt länge. Men jag tvekar redan, endast för att han känner många, lika många som jag, om inte fler och jag är rädd att det skulle sluta i misär efter att folk började prata om mig kanske om honom och så skulle vi båda sitta där och falla isär pga. ANDRA.

För som vi alla vet denna stad är BERUSAD av skitsnack!

XOXO

Leave a Reply

