The Unnecessary Excuse

Jag måste berätta om en rolig händelse som inträffade för ett tag sen, det finns en kille i den här stan som jag har varit med några gånger, vi har aldrig haft riktigt samlag, pga. att ja, det har väl inte riktigt funkat som det ska för han down there. Det roliga är nu att jag aldrig brytt mig särskilt mkt om våra dåliga försök till att ligga utan mest insett att det nog aldrig kommer gå. Då han inte är särskilt välutrustad och dessutom verkar ha lite svårt att få upp den. Hur vet jag då att det inte är mig det är fel på? jag kanske inte “trycker” på hans knappar?

Tro mig när jag säger att det är inte det är mig det är fel på då han klargjort att han tycker att vi ska prova det en tredje gång, som han uttryckte sig när han så fint bad om ursäkt för sina “shortcomings”. Vi kan ju prova en gång till tredje gången gillt så att säga, jag lovar att jag kan bättre. ?! OK, det kanske du kan men jag känner mig inte särskilt lockad till att ligga där ännu en gång och bli (förlåt om ja säger det) besviken. Och killen babblar på om det ena och det andra hur han är mkt väl medveten om att han inte är så stor men det finns minsann andra saker han är JÄVLIGT bra på?!

Då är min nästa fråga, varför koncentrerar du dig inte på det du är bra på när du väl ligger?! Det är ju inte som att jag börjar hålla på och trixa med saker i sängen som jag inte vet något om, eller om jag för den sakens skull visste om att jag är dålig på att gå ner på en kille så gör ja väl inte det när jag ligger? eller?

Och det här med att be om ursäkt för att man är liten, eller inte fick upp den ordentligt? come on, det är INTE sexigt att nedvärdera sig själv, det gör ju mest att jag vill kräkas! Det är som att jag skulle börja be om ursäkt för att jag har små bröst, för stor rumpa eller lite att ta i på magen? Du har ju uppenbarligen valt att gå hem med mig så då gillar du ju det du ser och JAG behöver inte be om ursäkt för NÅGOT!

in the end en väldigt ONÖDIG URSÄKT!

XOXO

Leave a Reply

