The sexmaniac?

Idag kom jag att tänka på killar med piercingar, då pratar jag inte piercingar i ansiktet eller öronen utan vi snackar nedre regioner. Varför vill man utsätta sig för den smärtan? Vet ju att många säger att sexet blir skönare, man blir känsligare osv.

Jag har varit med EN kille som var piercad där nere och ja det var jävligt skönt för mig, på något sätt så stimulerade den där lilla grejen extra mycket, men jag har ju ingen aning om hur det kändes för honom?! Det va ju inte som att han kom snabbare än andra så om han va känsligare vetifan?! Och om han tog längre tid på sig att komma innan han piercade sig då hade nog fan inte jag pallat att ligga med honom.

Sen kommer vi till rubriken min tanke med detta inlägg, är dem lite sexgalningar dessa piercade dudes?! Han var ju rätt hårdhänt och nasty den här killen, ja menar stå i en trappuppgång är väl rätt vågat?! Plus annat, dra i håret o sånt där hårdhänt.

Pratade med en tjejkompis idag också och hon berättade att även hon träffat en kille med piercing, även han var lite rough i sängen så att säga, däremot märkte inte hon av piercingen nåt särskilt så det där kanske är individuellt?!

Dock tycker jag att man nog kan dra slutsatsen att dessa pojkar ändå måste va lite sextokiga om man piercar sig i den regionen, ja menar den har ju ett syfte den är ju iaf inte där som utsmyckning?!

I FOR ONE LIKE SEXMANIACS!

XOXO

Leave a Reply

