Invisible

Jag känner mig så jävla osynlig för honom ibland, han har varit borta hela dagen, jobbat, haft träning. När man kommer hem efter en hel dag med fullt upp vill man inte umgås med sin flickvän då? sin partner? som man lever med. Det är väl det man ska vilja och längta efter när man har en partner som man vill dela livet med? Nej, det han vill göra är att jobba ännu mera. 

Det kanske är mig det är fel på, jag som inte förstår? fast jag har ändå en klar bild av hur jag vill att ett förhållande ska vara och det är inte såhär. Jag känner mig inte älskad och uppskattad, jag känner mig tagen för givet.. 

Jag vill inte ge upp i denna relationen med, jag vill kämpa, jag vill att det ska bli bättre. Jag vill att han ska vakna upp, inse vad som är viktigt i livet. Livet är inte bara jobb hela tiden, man ska njuta, LEVA! 

Även om han är hemma på kvällarna efter 21 så känner jag mig ensam, ensam i en relation där jag jobbar, kämpar och sliter för att det ska funka medan han bara glider med och tror att allt bara ska flyta på utan att man gör jobbet? NEWSFLASH, EN RELATION ÄR OCKSÅ ETT JOBB!!!

Leave a Reply

