Anger is never a good thing.

Jag känner hur mer & mer ilska växer inom mig, känns inte alls bra då jag verkligen älskar honom och vill vara med honom.

Känns som att det har sagts så mycket saker som gjort mig ledsen och sårad. En liten bit i taget.. Och nu bär jag på så mycket ilska och ledsamhet att jag är dryg och hugger mot honom exakt hela tiden.

Istället för att ge varandra komplimanger som vi gjorde i början kritiserar vi nu varandra näst intill varje dag. Detta är inte ett gott tecken. Det enda jag önskar just nu är att vi kan hitta tillbaka till det där stället där vi mådde bra och älskade varandra mer än vi störde oss på varann.

Jaja, ska försöka njuta av min lördag lite i alla fall.

IL VINO VERITAS.

Leave a Reply

